KPSS

7 Mart 2010 Pazar

KPSS GÜNCEL BİLGİLER - 2010

KPSS 2010 sınavında çıkma ihtimali yüksek güncel bilgiler
2010 Avrupa Kültür Başkentleri
İstanbul ,Essen Almanya,Pecs Macaristan
17.01.2010 tarihinden itibaren

1 Mayıs İşçi bayramı olarak kabul edildi(Meclis 22 mayıs 2009 kararı)

21.Kış Olimpiyatları Kanadanın Vancouver şehrinde yapılmıştır.

Türkiye'de 2010 Japonya yılı olarak kutlanmaktadır.

60. Berlin Film Festivalinde Altın Ayı ödülünü Türkiye'den Bal filmi almıştır.Yönetmen Semih Kaplanoğlu.

Anayasa değişikliği için öngörülen referandum süresi 120 günden 60 güne çekildi.

15 yorum:

  1. nobel edebiyat ödülünü rumen asıllı alman yazar Herta müller,nobel barış ödülünü Barrack Obama almıştır

    YanıtlaSil
  2. 2010 Dünya Futbol Şampiyonası Güney Afrika’da yapılacaktır.

    YanıtlaSil
  3. 2010 yılında ilk kez bir kadın yönetmen ödül aldı

    YanıtlaSil
  4. Bu kadın yönetmenin adı Kathryn Bigelow

    YanıtlaSil
  5. milli takımın teknik trektörü kim

    YanıtlaSil
  6. 2010 unesco ne yılı olarak ilan etmiştir.
    kültürler arası yaklaşım ve biyodeğişim yılı

    YanıtlaSil
  7. İslam konferansı orgutunun genel sekreteri kimdir ?

    YanıtlaSil
  8. 2010 kültür başkenti istanbul örnek başkent ankara seçilmiştir

    YanıtlaSil
  9. BM iyi niyet elçisi 2015'e kadar Antonio Banderas...

    YanıtlaSil
  10. 2010 yılı, "Frederic Chopin Yılı" ilan edildi. Polonyalı bestecinin doğumunun 200. yılı...

    YanıtlaSil
  11. istanbul 2010 kültür başkentinin yürütme kurulu başkanı kimdir cevap şekip avdagiç

    YanıtlaSil
  12. danimarka eski başbakanı anders fogh rasmussen nato nun sivil kanadının başına getirildi.

    YanıtlaSil
  13. ben bu sene lisede son senem kpss sınavına hazırlanıyorum ama kafam çok karışık biraz yardım eder misiniz sınav hakkında bilgi arıyorum ama hiç biri benim için yeterli olmuyor kafamdaki soru işaretleri gitmiyor nolur yardım edin

    YanıtlaSil
  14. gir we elinden geleni yap zaten
    kazanman zor ama imkansız deil yani
    belki basarırsın ygs den ii bi puan aldıysan yanlızca taih we anayasaya calış gecersn hadi basarılar

    YanıtlaSil
  15. 2010 dünya kupasını kim kazandı

    YanıtlaSil