KPSS

30 Mayıs 2010 Pazar

KPSS BAŞVURULARI ÖNLİSANS VE LİSE MEZULARI

ÖNLİSANS ORTAÖĞRETİM KPSS BAŞVURULARI

26 EYLÜL 2010 tarihinde önlisans,lisans ve ortaöğretim mezunları için yapılacak kpss sınavına başvurular 31 mayıs 2010 tarihinde başlayıp 2 Temmuz 2010 tarihinde bitiyor.


Kpss kılavuzu ve aday bilgi formunu http://www.osym.gov.tr adresinden edinebilirsiniz.Ayrıca kılavuz dağıtımı ve satışı yapılmayacaktır.

Sınava Başvurmak İçin Yapmanız Gerekenler

1-Bankaya başvuru ücretinin yatırılması
2-İnternetten aday bilgi formunu yazıcıdan çıkartıp doldurun.
3-Aday bilgi formuyla birlikte başvuru merkezine gidip başvuru yapınız.

7 yorum:

  1. uf ya arkadaşlar yine açılmıyo aday bilgi formu sayfası

    YanıtlaSil
  2. ya arkadaslar aday bılgı formu acılmıyo

    YanıtlaSil
  3. Açılıyor, başka bir internet sayfasından açmaya çalış.

    YanıtlaSil
  4. zorbela kayıt yaptırdım ama mezunişyet tarihini yanlış yazmışlar bana verdikleri forma ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  5. www.osym.gov.tr adresinde BAŞVURULAR diye bir bölüm var. Bu bölümden TC kimlik numaran ve sana verdikleri şifre ile sisteme girip mezuniyet tarihini düzeltebilirsin.

    YanıtlaSil
  6. öğrenim durumumu ortaöğretim yapmıştım önlisans olarak değiştirmek istiyorum yapabileceğim birşey varmı?lütfen yardım edin....

    YanıtlaSil
  7. öğrenim durumunuz yanlış yazılmışsa ankara bilkent ösym ye dilekçe yazmanız gerekir.dilekçeyi aday işlemleri sayfanızdan evrak refarans nosu alarak göndermeniz gerekir.

    YanıtlaSil