KPSS

1 Ocak 2009 Perşembe

KPSS TERCiH SONUÇLARi Ne Zaman Açıklanır?

KPSS TERCiH SONUÇLARi

KPSS TERCİH SONUÇLARI


Kpss Tercih İşlemlerinin bitmesinden sonraki 2-3 hafta içinde açıklanır.

Atanabilirmiyim?
Bölümünüzden yeterli alım varsa atanabilirsiniz.
Atanırsam Ne Olucak?
Tercih sonuçlarında atanırsanız gerekli belgelerle atandığınız yere başvurun.
İlk sene çalıştıktan sonra,tam bir memur olucaksınız.
Atanamazsam?
Belli aralıklarla alımlar olucaktır.Puanlar biraz düşebilir.Diğer tercihlerde atanabilirsiniz.
İşkur'dan iş ilanlarına başvurabilirsiniz.Her ay işkur sitesinden ilanları takip edebilirsiniz.
Açıktan memur alımları olmaktadır.Örneğin Adliyeler zabıt katibi,belediyerler zabıta almaktadır.
Bundan Sonra Ne Zaman KPSS Sınavı Yapılacak?
2009'da sadece Lisans mezunları
2010'da önlisans,ortaöğretim,lisans mezunları için sınav yapılacak.

25 yorum:

  1. Tercih sonuçları

    YanıtlaSil
  2. peki bundan sonra başka tercihler olacak mı bu konuda bilginiz varsa lüten yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Evet başka tercihler olucaktır
    2006 sınavından sonra 7 tercih işlemi yapıldı,6 ay içinde 2.si olabilir

    YanıtlaSil
  4. ben lise mezunuyum kpssden89 puan aldım ankarada ve kastamonudaki memurlukları yazdım atanma şansım varmıdır teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. merhabalar ben ebelık mezunuyum bu yıl mezun oldum.kpss 2009-3 alımlarında 51 ebe alınacak ben doğu illerini yazmasam gerıye 28 kısılık kadro kalıyor kpss3 puanım 68 yerleşme olasılığım nedir ist.20 ebe alıyormuş ve ılk tercıhım olacak.tercıh yaparsam acıkta kalırsam bı sonrakı sınava kdr puanımı kullanamıyorum.bu alımlardan sonra sağlık bakanlıgı tekrar alım yapar mı acaba lütfen bılgısı olan bırısı bana açıklama yapabılır mı? çok kararsızz bı haldeyımm :(

    YanıtlaSil
  6. bu alımda tercih yapanlar bi daha aynı puanla tercih yapamıyorlar
    http://www.osym.gov.tr/BelgeGoster.aspx?F6E10F8892433CFFD4AF1EF75F7A796830D8308DC1D62983
    burdan bakın.

    YanıtlaSil
  7. mrh ben 2006 kpss girdim 67 puan aldım tercihimi yaptım 2009 tercihlerine tercih yapabilirmiyim aca arkadaş onu saoracaktım byyy

    YanıtlaSil
  8. BİLGİSAYAR BÖLÜMÜYÜM AMA ATANMAK HAYAL GİBİ GELİYOR 64 PUAN ALMIŞTIM BİLG BÖLÜMÜ ÇOK MU KAÇ MİLYON İNSAN TERCİH YAPMIŞ VEYA KAÇ KİŞİ HANGİ BÖLÜMDEN MÜRACAAT ETMİŞ NASIL ÖĞRENEBİLİRİZ BİLEN VARMI ACB ????

    YanıtlaSil
  9. 63 PUAN ALDIM ATANA BİLİRMİYİM

    YanıtlaSil
  10. merhaba ben lise kimya mezunuyum 69 puanla yerleşme ihtimalim nedir acaba.

    YanıtlaSil
  11. MERHABA BEN BAHRİ KPSS DEN 70 PUAN ALDIM ATANABİLİRMİYİM

    YanıtlaSil
  12. kpss'ye karşıyım kpss düşmanıyım, lanet olsun kpss

    YanıtlaSil
  13. ne zaman sonuçlar açıklanacak neden bu hayat talıhsızlıklerle yürüyor yaa okuyoruz okuyoruz hemde köpek gıbı yine bırsey olamıyoruz nasıl bır ülkedir bu anlamıyorum neden sırtımızı devlete dayamak mecburundatız kı ooooofffffff oooooofffff hersey cok zor gelıyor artık pes ettım...

    YanıtlaSil
  14. canım arkadasım resmen benim duygularımı yazmıssın tesekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  15. kpss taban puanları ne zaman açıklanacak bilen var mı sıralamalar ne zaman belli olacak?

    YanıtlaSil
  16. bu kpss'ye hiç önem vermiyor devlet hiç bir şekilde açıklama yapılmıyor. adamlar teknolojik kopya şebekesi hazırlıyorlar kim bilir kaç kişiye sattılar bilinmiyor. devlet çıkıpta resmi bir açıklama yapmıyor. kardeşlerim kpss'de öyle bir oyun oynuyorlarki istediklerini atıyolar istemedikleri kalıyor. bundan herkes emin olabilir.

    YanıtlaSil
  17. 2009/6 tercihlerimi yaptım inşaat mühendisiyim puanım 64 yerleşme olasılığım nedir?

    YanıtlaSil
  18. slm arkadaşlar ben tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik mezunuyum 2008 kpssden 86.933 aldım ve 2009/1 de atandım 4/b olarak şimdi memuriyete geçmek istiyorum sizce şansım ne kadar inanın morala çok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  19. ben de inşaat mühendisiyim.puanım 80,4 ama ben zor yerleşirim diye düşünüyorum.64 ile zor be kardeş:((

    YanıtlaSil
  20. ARKADAŞLAR ŞİMDİ ÖSYM Yİ ARADIM BUGÜN GÜN İÇİNDE YAYINLANCAK DEDİLER

    YanıtlaSil
  21. ARKADAŞLAR BEN DÜZ LİSE MEZUNUYUM KPSS DEN 79 PUAN ALDIM ATANIRMIYIM HERTARAFI YAZDIM BİNGÖL URFA DİYARBAKIR ANTEP ADIYAMAN AGRI NE OLUR CEVAP VERİN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar 73,5 puanım var meslek lisesi elektronik mezunuyum ne dersiniz atanma ihtimalim kaç %0 mı.:D

    YanıtlaSil
  23. slm büro yönetimi ve sekreterlik mezunuyum 73 puan aldım nerelere atanabilirim?lütfen cevap

    YanıtlaSil
  24. önlisans muhasebe mezunuyum 75puanım var tercihlerimi yaptım atanabilirmiyim uzmanlardan cvp bekliyorum

    YanıtlaSil
  25. benim puanım 79 mes. lis. elektrik mezunuyum şimdiye kadar çıkmadı bu seferde hiç umutlu değilim. :(

    YanıtlaSil