KPSS

15 Aralık 2008 Pazartesi

KPSS Tercihleri

KPSS Tercihleri



KPSS TERCİH TARİHLERİ









TERCİHLERİN BAŞLAMSI 20.06.2011
SON TERCİH TARİHİ 01.07.2011

2011/1 TERCİH KILAVUZU

TERCİH KILAVUZU

ÖSYM TERCİH SAYFASI

TERCİH SAYFASI


TERCİH SAYFALARI 20 HAZİRANDAN İTİBAREN AKTİF OLACAKTIR






---------------------------------------------------------------------------------------------
ARŞİV

KPSS TERCİHLERİ İÇİN TIKLAYINIZ




2009 yılında yapılacak tercihlerin EYLÜL ayında yapılacağını tahmin ediyoruz.




---------------------------------------------
KPSS TERCİH KLAVUZU
-----------------------------------------
Ösym'nin tercih klavuzunu yayınlaması bayramdan sonraya kaldı.Tercih formu ösym sitesinden yayınlanır yayınlanmaz sitemizin bu sayfasından duyurulacaktır.2008 tercih klavuzunda da gösterilecek olan kadro ve pozisyonlarda aranan nitelikler ve nitelik kodları rehberine bakabilirsiniz.
Tercihler ve ösym hakkında yorum yapmak için

19 yorum:

  1. ya valla torpil olmadan bu gençlere ekmek kapısı yok napalım devletten hayır görmedik babamdan beklemek suç onun kendine hayrı yok ilerde bende ona benzemekten korkuyorum bizde ekmek kapısı istiyoruz bu devlet kendi geleceğine sahip çıkamıyo bize mi sahip çıkcak bırakın ya bu devletten hiçbirşey olmaz gençler sürünmeye devammmmmmmmmmmm......!

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar bilgisayar prog mezunuyum kpss 75 aldım sizce atanma şansım va mı cevap yazın?? lütfen

    YanıtlaSil
  3. LÜTFEN RİCA EDİYORUM ATT ALIMLARI BİRAZ OLSUN FAZLA OLSUN VE İNŞALLAH 2006 SINAVINDA ATANANLAR TEKRAR TERCİH YAPMAZLAR.ONLARADA HAK VERİYORUM BAŞKA ŞEKİLDE ATANMA ŞANSLARI YOK.DEVLET ONLARA BAŞKA ŞEKİLDE ATAMA YAPMIYOR.NOLUR ÖNÜMÜZE GEÇMEYİN.YALVARIYORUM.

    YanıtlaSil
  4. "bilgisayar prog mezunuyum kpss 75" valla 75 puanla atanmazsın.ben 2006 da 77 almıştım olmadı.En az 85 alman gerekir ki diğer tercihlerde ataman olsun

    YanıtlaSil
  5. işletme mezuyum 58 puan aldım atamam değil mi

    YanıtlaSil
  6. BEN MEHMET ÜÇDÖNEMDİR GİRİYORUM AMA BİR TÜRLÜ YERLEŞEMİYORUM BİR İNSAN BUKADAR MI ŞANSSIZ OLUR KARDEŞİM ARTIK BİR KADROYA YERLEŞMEK İSTİYORUM HERKESE KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  7. ben önlisans ziraat mezunuyum 85 aldım. doğuyu yazarsam atanır mıyım ne dersiniz?ziraattan alım çok az normal memurluk da alım 3 bin kusur işimiz şansa kaldı.inşallah olur diyorum.

    YanıtlaSil
  8. slmlar. ben turizm otelcilik mezunuyum.önlisans 79.5 aldım. istanbulda bir yer istiyorum fakat ne yapacam bilmiyorum.lütfen yardımmm nasıl tercih yapıcam neye göre hiç bilmiyorum

    YanıtlaSil
  9. meslek lisesi mezunuyum kpssden 60 aldım şansım ne kadar bilmiyorum sizce...

    YanıtlaSil
  10. çoccuk gelişimi mezunuyum 59 aldım girebilirmiyim hiç bi fikrim yok ama son şansım

    YanıtlaSil
  11. iyi günler kpss lisans puanım 45 şehir fark etmez yeter ki bir kamu kurumuna yerleşeyim lutfen yardımm...

    YanıtlaSil
  12. bn ımamhatıp mezunuyum 65 aldım dıyanet ıslerı ıstıyorum sehırde ıstnbul ızmır ankara burasa balıkesır manısa bu cevreler olsun ama olmazsa baska olabılcek sehırlede olabılır yerlesme ımkanım varmı

    YanıtlaSil
  13. bn ımamhatıp mezunuyum 65 aldım dıyanet ıslerı ıstıyorum sehırde ıstnbul ızmır ankara burasa balıkesır manısa bu cevreler olsun ama olmazsa baska olabılcek sehırlede olabılır yerlesme ımkanım varmı

    YanıtlaSil
  14. ortaöğretim elektrik 71 kastamonu

    YanıtlaSil
  15. başvurular durdurulmuş devlet ösym hepsi çuvalladı kimse ne yapacağını nasıl başvuracağını nasıl tercih yapacağını bilmiyor devletin çivisi çıkmış onu çakacak eli çekiç tutan bir adam yok be kardeşim!

    YanıtlaSil
  16. KPSS ALIMLARINDA TERCİH EDİLEMEYN BİR YER OLSA VE BU YERE DÜŞÜK PUANLI BİR KİŞİ TERCİH YAPARSA ATANIR MI ÖR:95 ALAN BİR KİŞİNİN TERCİH ETMEDİĞİ HERHANGİ BİR BÖLÜM 70 ALAN BİR KİŞİ ATANABİLİR Mİ AYDINLATIRSANIZ SEVİNİRİM TŞKLER...

    YanıtlaSil
  17. herkez yazmış şukadar puanım var bukadar puanım var dayınız varmı dayınız??????????????

    YanıtlaSil
  18. DÜŞÜK PUANLI BİR KİŞİ TERCİH YAPARSA ATANIR Mı?

    EVET ATANIR

    YanıtlaSil
  19. Önlisans tercih rehberinde devlet su işlerine memur alımı gösteriyor bilgisayar tek. prog mezunuyum yazabilirmiyim.
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil